!

Fyll i det här fältet.

Hämtar...

MENY

SÖK

Felanmälan

 

Om du behöver felanmäla något kontaktar du förvaltningen eller
e-post till felanmalan@angsknarren.se. Se även nedan rörande jouren.

Felanmäl alltid med namn, adress, Ängsknarrens lägenhetsnummer, mobiltelefon och felbeskrivning.

Vardagar kl 07.00 - 16.00 tfn 070 385 98 20


Övriga tider kontakta Dygnet Runt Jour


tfn 08 18 70 00


Skadedjur.
Kontakta Anticimex

Uppge Brandkontoret som vårt försäkringsbolag.

www.anticimex.com


tfn 0752 45 10 00


Hissar. 
Kontakta Kone


tfn 077 150 00 00


Kabel-TV. 
Kontakta COM HEM

www.comhem.se


tfn 902 22


Bredband. Kontakta Ownit

www.ownit.se


tfn 08 525 073 00


Städning. Städhuset i Stockholm AB


tfn 070 836 43 10

Observera att du som bostadsrättsinnehavare själv ansvarar för och bekostar de allra flesta typer av reparationer och underhåll. Klicka på Gränsdragningslistan för att se vad i lägenheten du ansvarar för och vad föreningen ansvarar för.

Elfel och avbrott. Klicka här.

Vatten och avlopp. Klicka här.

Värme & ventilation. Klicka här.

 

Uppdaterad 2019-01-29